Έξυπνες συμβουλές για να αποφύγετε τα παραπανίσια κιλά των εορτών

Η περίοδος των εορτών είναι συχνά μια ευκαιρία για υπερβολές. Για να σας βρει η νέα χρονιά ξεκούραστους, αναζωογονημένους και χωρίς επιπλέον βάρος, διαβάστε με προσοχή και ακολουθήστε τις παρακάτω 10 απλές συμβουλές!

  1.  Αποφύγετε να παραλείπετε γεύματα επειδή σκοπεύετε να φάτε παραπάνω σ’ ένα εορταστικό γεύμα. Ένα σωστό πρωινό και τα ενδιάμεσα σνακείναι πολύ σημαντικά για να ξεπεράσετε οποιοδήποτε αίσθημα κούρασης και να ρυθμίσετε την όρεξη ανάμεσα στα γεύματα.
  2. Ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες πριν το εορταστικό γεύμα μαζί με ένα μεγάλο ποτήρι με νερό, θα σας βοηθήσει να ελέγξετε καλύτερα την ποσότητα που θα φάτε. Υπάρχουν στην αγορά διάφορα σνακ, που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες και χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και θερμίδες. 
  3. Ξεκινήστε το γεύμα σας με σαλάτα και πρωτεΐνη(κρέας, πουλερικό, ψάρι) και στη συνέχεια περάστε στα συνοδευτικά του γεύματος που περιέχουν υδατάνθρακες (όπως ρύζι, πατάτες, ψωμί). Αποφύγετε να ξεκινήσετε το εορταστικό γεύμα με ψωμί ή τηγανητά ορεκτικά γιατί θα σας «ανοίξουν» την όρεξη. 

Προσοχή - Προσοχή

  1. Φτιάξτε τις σωστές αναλογίες στο πιάτο σας. Φροντίστε το ½ του πιάτου να καταλαμβάνεται από λαχανικά και το ¼ με την πρωτεΐνη. Στο ¼ που απομένει συμπληρώστε με μικρή ποσότητα από 2-3 πιάτα της αρεσκείας σας που περιέχουν υδατάνθρακες. Ο συνδυασμός πρωτεΐνης και λαχανικών θα προάγει τον κορεσμό και θα συμβάλει στη ρύθμιση της μεταγευματικής γλυκαιμίας που θα προκληθεί από το εορταστικό γεύμα.
  2. Εάν αποφασίσετε να φάτε γλυκό, καλύτερα είναι να το κάνετε αμέσως μετά το γεύμα, γιατί οι φυτικές ίνες και οι πρωτεΐνες του γεύματος θα καθυστερήσουν την απορρόφηση των σακχάρων τους. Επίσης καλό είναι σε αυτή την περίπτωση να περιορίσετε στο γεύμα την κατανάλωση αμυλούχων και επεξεργασμένων δημητριακών όπως ψωμί, ζυμαρικά, ρύζι ή πατάτα.
  3. Αν οργανώσετε εσείς το εορταστικό τραπέζι, υπολογίστε από πριν τις ποσότητες τροφίμων που θα μαγειρέψετε, φτιάξτε μία λίστα με τις αγορές σαςκαι ακολουθήστε την. Αν συνηθίζετε να τρώτε καθώς μαγειρεύετε, προσπαθήστε την ώρα αυτή να μασάτε τσίχλα.
  4. Μετριάστε την κατανάλωση αλκοόλ. Η υπερκατανάλωση αλκοόλ συντείνει στην αύξηση βάρους, ιδιαίτερα τα ποτά που αναμιγνύονται με αναψυκτικά με ζάχαρη. Επιλέξτε καλύτερα το κρασί και απολαύστε το αργά. Η συστηματική εναλλαγή ενός ποτηριού νερό και ενός ποτηριούαλκοολούχου μπορεί «να σας κρατήσει» για ώρα.
  5. Διαθέστε για το γεύμα τουλάχιστον 20 λεπτά. Μασάτε καλά κάθε μπουκιά απολαμβάνοντας τις γεύσεις. Έτσι βοηθάτε το σώμα σας να στέλνει έγκαιρα το μήνυμα στον εγκέφαλο ότι χορτάσατε και να σταματήσετε. Μάθετε να τρώτε τόσο αργά, ώστε να μπορείτε να κουβεντιάζετε με τους ανθρώπους που βρίσκονται στο ίδιο τραπέζι.
  6. Χαρείτε τη μαγεία των Χριστουγέννων περπατώντας παρέα με ένα αγαπημένο σας πρόσωπο. Κινηθείτεόσο περισσότερο μπορείτε. Ένας ελαφρύς περίπατος συστήνεται μετά από ένα εορταστικό γεύμα, καθώς βοηθάει την μείωση της μεταγευματικής αύξησης του σακχάρου
  7. Αν γυμνάζεστε είναι λάθος να σταματήσετε την άθληση όλες τις μέρες των εορτών. Ισα ίσα που τώρα έχει ανάγκη ο οργανισμός την άθληση. Μην περιμένετε λοιπόν να τελειώσουν όλες οι γιορτές και μετά να γυμναστείτε.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

  • Corpus Fittness Club
  • 210 29 29 338
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Ιαλέμου 48 & Σιτάκης
    A. Πατήσια 111 42, Λαμπρινή
    (Πλησίων Πλ. Παπαδιαμάντη)

Ώρες λειτουργίας

  • ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 08.30 - 23.00
  • ΣΑΒΒΑΤΟ 11.00 - 19.00
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 13.00 - 17.00

Corpus Social

Βρείτε μας στα Social Media