Πώς θα αναπληρώσετε τα χαμένα υγρά του οργανισμού στην παραλία

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι εξορμήσεις στις παραλίες έχουν γίνει για πολλούς μέρος της καθημερινότητας.

Η αντηλιακή προστασία θα πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικότερα σημεία προσοχής όταν πηγαίνετε για μπάνιο, ενώ ανάλογη σημασία έχει και η φροντίδα για συχνή κι επαρκή ενυδάτωση, ιδιαίτερα όταν η παραμονή στη θάλασσα είναι πολύωρη ή λαμβάνει χώρα κατά τις μεσημεριανές ώρες.

Αφυδάτωση είναι η σημαντική μείωση του νερού του σώματος και, σε διαφορετικό βαθμό, των ηλεκτρολυτών. 

Κατά τη διάρκεια του μπάνιου, οι υψηλές θερμοκρασίες, η παρατεταμένη έκθεση στον ήλιο και η φυσική δραστηριότητα μέσα στη θάλασσα ή στην παραλία, οδηγούν σε αυξημένες απώλειες υγρών, οι οποίες αν δεν αναπληρωθούν επαρκώς, μπορεί να συμβάλλουν στην εμφάνιση συμπτωμάτων αφυδάτωσης. Τα συμπτώματα της αφυδάτωσης περιλαμβάνουν –μεταξύ άλλων- ξηρότητα στόματος, αδυναμία, ζαλάδα και πονοκέφαλο ή σε σοβαρότερες περιπτώσεις ταχυκαρδία, σύγχυση και λιποθυμία.

Τα συμπτώματα της ήπιας αφυδάτωσης περιλαμβάνουν: 

  • δίψα,
  • μειωμένη ποσότητα ούρων,
  • ασυνήθιστα σκούρα ούρα,
  • δυσκοιλιότητα
  • ανεξήγητη κόπωση,
  • ευερεθιστότητα,
  • κεφαλαλγία,
  • ξηροστομία,
  • ζαλάδα (λόγω ορθοστατικής υπότασης),
  • αϋπνία.

 

Επομένως, είναι σημαντικό να φροντίζετε για τη σωστή και επαρκή ενυδάτωσή σας όταν βρίσκεστε στην παραλία. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν προς αυτή την κατεύθυνση:

Φροντίστε να έχετε πάντα μαζί σας δροσερό νερό και καταναλώστε επαρκείς ποσότητες τακτικά, ακόμη κι αν δεν αισθάνεστε διψασμένοι. Άλλωστε, μην ξεχνάτε πως όταν εμφανίζεται το αίσθημα δίψας έχετε ήδη χάσει το 2% του βάρους σας σε νερό, απώλεια που μπορεί να προκαλέσει αδυναμία συγκέντρωσης και απόδοσης.

Όταν επισκέπτεστε μη-οργανωμένες παραλίες, προμηθευτείτε από πριν επαρκείς ποσότητες νερού και χρησιμοποιήστε ένα φορητό ψυγείο για να το διατηρήσετε δροσερό.

Δώστε προσοχή στην κατανάλωση χυμών, αναψυκτικών και άλλων ζαχαρούχων ροφημάτων, τα οποία μπορούν μεν να λειτουργήσουν ως μέσα ενυδάτωσης, αλλά παράλληλα περιέχουν αρκετή ζάχαρη και θερμίδες, που θα πρέπει να συνυπολογίζονται στην ημερήσια ενεργειακή πρόσληψη.

Περιορίστε την κατανάλωση αλκοολούχων ποτών στην παραλία, καθώς μπορεί να οδηγήσουν σε αυξημένες απώλειες υγρών.

Τέλος, μπορείτε να έχετε μαζί σας φρέσκα φρούτα, τα οποία αφενός συμβάλλουν στην ενυδάτωση του οργανισμού, λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε νερό, και αφετέρου αποτελούν ένα θρεπτικό και υγιεινό σνακ για την παραλία.

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

  • Corpus Fittness Club
  • 210 29 29 338
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Ιαλέμου 48 & Σιτάκης
    A. Πατήσια 111 42, Λαμπρινή
    (Πλησίων Πλ. Παπαδιαμάντη)

Ώρες λειτουργίας

  • ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 08.30 - 23.00
  • ΣΑΒΒΑΤΟ 11.00 - 19.00
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 13.00 - 17.00

Corpus Social

Βρείτε μας στα Social Media