Άρθρα

Τα οφέλη της άσκησης για πρόληψη

...αλλά και μείωσης της οστεοπόρωσης
σε ένα στοχευμένο πρόγραμμα άθλησης.

Η ευεργετική επίδραση της σωματικής άσκησης στην ανθρώπινη υγεία είναι λίγο πολύ σε όλους μας γνωστή. Έχει αποδειχθεί πλέον ότι όχι μόνον είναι ουσιώδης παράγοντας για την διατήρηση της οστικής πυκνότητας αλλά και για την βελτίωση της οστικής απώλειας. Αν πάρουμε υπ’ όψιν και τις σύγχρονες συνθήκες ζωής ( καθιστική με ελάχιστη σωματική δραστηριότητα ), αντιλαμβανόμαστε πόσο μεγάλη είναι η σημασία της.

Περισσότερα...

Κανένας έλεγχος στην ακτινοβολία των σολάριουμ

Άντρες και γυναίκες καταφεύγουν ολοένα και συχνότερα στη λύση του σολάριουμ για μαύρισμα. Η κατάσταση, όμως, των σολάριουμ στην Ελλάδα -όπως και σε άλλες χώρες- είναι μάλλον ανησυχητική λόγω της συχνά υπερβολικής έκθεσης των χρηστών σε δυνητικά επικίνδυνη υπεριώδη ακτινοβολία, πάνω από τις προδιαγραφές ασφαλείας. Με δεδομένο μάλιστα ότι, προς το παρόν, δεν υπάρχει σχετική εθνική νομοθεσία, προκύπτει η ανάγκη να καλυφθεί το σχετικό νομικό κενό, σύμφωνα με την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας (ΕΕΑΕ).

Περισσότερα...

Προπόνηση με βάρη στην εφηβεία

Προπόνηση Εφήβων

Τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερα άτομα με ρωτούν εάν μπορούν τα παιδιά να γυμνάζονται με βάρη. Συνήθως ρωτούν οι γονείς που έχουν παιδιά ηλικίας από 13 έως 16 ετών και προβληματίζονται για το πως πρέπει να γυμνάζονται τα παιδιά τους σε αυτές τις ηλικίες.

Περισσότερα...

Τι να φάτε για να διώξετε τις τοξίνες

Η αποτοξίνωση παρότι είναι μια λέξη που φοβίζει πολύ κόσμο, στην πραγματικότητα είναι μια απολύτως φυσιολογική διαδικασία.

Γίνεται από τον ίδιο μας τον οργανισμό, ο οποίος έχει τη δυνατότητα μέσω του λεμφικού συστήματος, της διούρησης, του ιδρώτα, της αφόδευσης, να αποβάλλει τα άχρηστα παραπροϊόντα του μεταβολισμού μας. Πολλές φορές όμως, ιδιαιτέρως μετά από υπερφόρτωση του συστήματος, όπως γίνεται για παράδειγμα μετά από γιορτές, αυτό «μπλοκάρει». Τότε λοιπόν πρέπει να βοηθήσουμε, να διευκολύνουμε τον οργανισμό μας, παρέχοντας του τα συστατικά που χρειάζεται και μειώνοντας αυτά που δεν χρειάζεται, να ενισχύσει τους φυσικούς μηχανισμούς αποτοξίνωσής του.

Περισσότερα...

Έξυπνες συμβουλές για να αποφύγετε τα παραπανίσια κιλά των εορτών

Η περίοδος των εορτών είναι συχνά μια ευκαιρία για υπερβολές. Για να σας βρει η νέα χρονιά ξεκούραστους, αναζωογονημένους και χωρίς επιπλέον βάρος, διαβάστε με προσοχή και ακολουθήστε τις παρακάτω 10 απλές συμβουλές!

Περισσότερα...

Διώξτε τα παραπανίσια κιλά των εορτών

Πιείτε τουλάχιστον έξι ποτήρια νερό ημερησίως. Το νερό συμβάλλει σε μια σειρά από λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού, ανάμεσα στις οποίες και η ενεργοποίηση του μεταβολισμού.

Αποφύγετε τα λιπαρά τρόφιμα και πάντοτε να συνοδεύετε το φαγητό σας με σαλάτα. Όσο περνούν οι γιορταστικές μέρες, θα πρέπει να μειώνουμε τα γεύματα όπου οι υδατάνθρακες κυριαρχούσαν (πατάτες – ζυμαρικά), να αλλάζουμε την λήψη πρωτεϊνών με προτίμηση στο κοτόπουλο και να αυξάνουμε παράλληλα τα χορταρικά και το νερό. Η μειωμένη κατανάλωση πρωτεΐνης που υπάρχει στο κρέας περιορίζει τον κίνδυνο καρδιαγγειακών επεισοδίων, του διαβήτη και άλλων ασθενειών.

Περισσότερα...

Το πρώτο σημάδι της αρθρίτιδας

Αν την ώρα που ανεβοκατεβαίνετε τις σκάλες αυτό που… τρίζει δεν είναι τα ίδια τα σκαλοπάτια, αλλά τα γόνατά σας, τότε μάλλον έχετε πρόβλημα.

Σύμφωνα με μια έρευνα που έγινε σε σχεδόν 5.000 ανθρώπους, υποστηρίζει ότι ο πόνος στα γόνατα όταν ανεβαίνουμε τις σκάλες είναι το πρώτο σημάδι της αρθρίτιδας.

Περισσότερα...

Γιατί μια γυναίκα δεν πρέπει να κάνει τατουάζ στη μέση

Οι κίνδυνοι από τα τατουάζ είναι πολλοί και οι περισσότεροι γνωστοί. Όσα μελάνια έχουν χυθεί για τη δημιουργία τατουάζ, αλλά τόσα έχουν χρησιμοποιήσει και οι επιστήμονες για να αποτρέψουν ή να προστατεύσουν τους φανατικούς του είδους.

Συνεχώς έρχονται στο φως και νέα στοιχεία για την επικινδυνότητα αυτής της μόδας, ειδικά σε ότι αφορά τα σημεία που γίνονται τα τατουάζ.

Περισσότερα...

Δέκα… άσχετοι λόγοι που δεν χάνετε βάρος

Αποφασίσατε λοιπόν να αρχίσετε την πολυπόθητη δίαιτά σας, είστε συνεπής, την ακολουθείτε κατά γράμμα, όμως… υπάρχουν κάποιοι λόγοι, πέρα από τη διατροφή, για τους οποίους δεν χάνουμε εύκολα βάρος.
Ας δούμε ποιοι είναι αυτοί…

Περισσότερα...

O ήλιος κάνει καλό στο άσθμα

Ο χρόνος που οι ασθενείς με άσθμα εκτίθενται στον ήλιο μπορεί να επηρεάσει την αναπνευστική τους κατάσταση σύμφωνα με βρετανούς ερευνητές από το King’s College London.

Οι ερευνητές αναφέρουν ότι τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης D, για τη σύνθεση της οποίας είναι απαραίτητη η έκθεση στον ήλιο, σχετίζονται με την επιδείνωση των συμπτωμάτων του άσθματος.

Περισσότερα...

Πώς θα αναπληρώσετε τα χαμένα υγρά του οργανισμού στην παραλία

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και οι εξορμήσεις στις παραλίες έχουν γίνει για πολλούς μέρος της καθημερινότητας.

Η αντηλιακή προστασία θα πρέπει να αποτελεί ένα από τα βασικότερα σημεία προσοχής όταν πηγαίνετε για μπάνιο, ενώ ανάλογη σημασία έχει και η φροντίδα για συχνή κι επαρκή ενυδάτωση, ιδιαίτερα όταν η παραμονή στη θάλασσα είναι πολύωρη ή λαμβάνει χώρα κατά τις μεσημεριανές ώρες.

Περισσότερα...

Γυμναστική πριν το πρωινό

Η άσκηση πριν από το πρωινό είναι πιο αποτελεσματική όσον αφορά την καύση λίπους σε σύγκριση με την άσκηση μετά το πρωινό, σύμφωνα με πρόσφατη βρετανική έρευνα.

Ο Δρ. Jason Gill που διεξήγαγε τη σχετική έρευνα στο Πανεπιστήμιο της Γλασκόβης, εξηγεί ότι η άσκηση είναι ωφέλιμη ούτως ή άλλως, αλλά όσοι την κάνουν με άδειο στομάχι έχουν ένα επιπλέον όφελος επειδή ο οργανισμός τους αναγκάζεται να χρησιμοποιήσει τα δικά του αποθέματα λίπους.

Περισσότερα...

Επικοινωνία

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση ή περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μας.

  • Corpus Fittness Club
  • 210 29 29 338
  • Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
  • Ιαλέμου 48 & Σιτάκης
    A. Πατήσια 111 42, Λαμπρινή
    (Πλησίων Πλ. Παπαδιαμάντη)

Ώρες λειτουργίας

  • ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ 08.30 - 23.00
  • ΣΑΒΒΑΤΟ 11.00 - 19.00
  • ΚΥΡΙΑΚΗ 13.00 - 17.00

Corpus Social

Βρείτε μας στα Social Media